OPONA ROWEROWA 28x1,75 BIAŁY BOK 47-622 700x45
OPONA ROWEROWA 28x1,75 BIAŁY BOK 47-622 700x45
KENDA to producent opon z ponad 50-cio letnim doświadczeniem w branży. Na oponach tej marki, z sukcesami startuje wielu zawodników rangi światowej. W ofercie producenta, można znaleźć każdy rodzaj opony rowerowej. Od produktów dedykowanych do opon do rowerów miejskich, przez downhill aż po rowery szosowe.

- Rozmiar: 28 x 1,75 / ETRTO*: 47-622 / 700x45
- Typ bieżnika: Gładki-szosowy
- Model: K127
- Dodatkowe: Niskie opory toczenia
- Ciśnienie max: 3,2 Bar / 45 PSI
- Waga: 730 g
- Dodatkowe: Niskie opory toczenia
- Biały bok idealnie komponuje się ze stylistyką retro
Zastosowanie bieżnika typu retro city , gwarantuje bardzo niskie opory toczenia oraz dobrą przyczepność na zakrętach.
- Najpopularniejsza na świecie opona do rowerów turystycznych
- Zastosowanie gładkiego bieżnika turystycznego, gwarantuje dobrą przyczepność i niskie opory toczenia, co przekłada się na komfort jazdy w trasie.
- Warunki: suchy i mokry asfalt, beton, ubite drogi, szuter
- Znaczna odporność na ścieranie
- Minimalne opory toczenia
- Klocki boczne dla lepszej przyczepności w zakrętach

Co to jest rozmiar ETRTO i dlaczego warto na niego zwrócić uwagę?
Rozmiar ETRTO to standardowy sposób oznaczania rozmiaru opony, opracowany przez Europejską Organizację Techniczną ds. Opon i Obręczy. Dzięki niemu z łatwością sprawdzisz, czy nowa opona będzie pasować do Twojego roweru.
ETRTO zapisuje się w formacie podobnym do kodu pocztowego – na przykład: 47-622. Co oznaczają te liczby?
- 47 mm – to szerokość opony,
- 622 mm – to średnica wewnętrzna opony, czyli rozmiar obręczy, na którą opona musi pasować.
Uwaga! Średnica (druga liczba) musi się zgadzać z Twoją aktualną oponą – tego nie można zmienić. Natomiast szerokość (pierwsza liczba) może być inna – możesz dobrać węższą lub szerszą oponę, o ile zmieści się w ramie roweru.
Jeśli chcesz mieć pewność, że kupujesz odpowiednią oponę – szukaj oznaczenia ETRTO na swojej obecnej oponie i wybieraj nową na podstawie tego samego kodu (przynajmniej drugiej liczby).
To najprostszy i najbezpieczniejszy sposób na dopasowanie opony do roweru.