OPONA ROWEROWA 29x2,25 MAXXIS CROSSMARK II EXO/TR ZWIJANA (57-622)
OPONA ROWEROWA 29x2,25 MAXXIS CROSSMARK II EXO/TR ZWIJANA (57-622)
Maxxis International to tajwańska firma produkująca opony rowerowe, opony motocyklowe, opony do samochodów osobowych i opony do lekkich ciężarówek. Znana i bardzo ceniona marka wśród rowerzystów. Produkty Maxxis uważane są za produkty klasy premium i szczególnie zasługują na uwagę.

Uniwersalna opona marki premium na każdą trasę
- Opona Crossmark II to opona szybko tocząca się z wystarczającą precyzją, która zapewnia najwyższą wydajność przy dużych prędkościach
- Zaktualizowany wzór bieżnika zapewnia lepsze hamowanie i pokonywanie zakrętów, a także lepszą przyczepność w zakrętach
- Mieszanka gumowa Dual – 2 rodzaje gumy stanowią idealny balans pomiędzy przyczepnością a wytrzymałością opony.
- Technologia EXO – ochrona przed przecięciami i otarciami
- Opona zwijana – łatwa do transportu i instalacji
- Kompatybilna z systemem Tubeless
- 60 TPI
Specyfikacja:
- Rozmiar: 29 x 2,25 (57-622)
- Producent: MAXXIS
- Model: CROSSMARK II
- Rodzaj: Opona zwijana
- Technologie: EXO/TR
- Waga: 760 g
- Kod producenta: ETB96795100
- Oryginalny produkt z oficjalnej polskiej dystrybucji


Co to jest rozmiar ETRTO i dlaczego warto na niego zwrócić uwagę?
Rozmiar ETRTO to standardowy sposób oznaczania rozmiaru opony, opracowany przez Europejską Organizację Techniczną ds. Opon i Obręczy. Dzięki niemu z łatwością sprawdzisz, czy nowa opona będzie pasować do Twojego roweru.
ETRTO zapisuje się w formacie podobnym do kodu pocztowego – na przykład: 57-622. Co oznaczają te liczby?
- 57 mm – to szerokość opony,
- 622 mm – to średnica wewnętrzna opony, czyli rozmiar obręczy, na którą opona musi pasować.
Uwaga! Średnica (druga liczba) musi się zgadzać z Twoją aktualną oponą – tego nie można zmienić. Natomiast szerokość (pierwsza liczba) może być inna – możesz dobrać węższą lub szerszą oponę, o ile zmieści się w ramie roweru.
Jeśli chcesz mieć pewność, że kupujesz odpowiednią oponę – szukaj oznaczenia ETRTO na swojej obecnej oponie i wybieraj nową na podstawie tego samego kodu (przynajmniej drugiej liczby).
To najprostszy i najbezpieczniejszy sposób na dopasowanie opony do roweru.